środa, 1 lutego 2012

decoupage - początki i wspomnienia

Ostatnio natrafiłam na stare zdjęcia jeszcze z naszego mieszkania i z rozczuleniem oglądałam te swoje początki z techniką decoupage, byłam tak zafascynowana, że wyklejałam dosłownie wszystko, nawet ściany. Właśnie te zdjęcia znalazłam, na których widać jak w szale ozdabiania z braku przedmiotów dorwałam się do ścian, choć nie lubiłam tego mieszkania bardzo, to teraz po czasie wspominam z rozczuleniem, może nie wszystko, ale początki małżeństwa i własnego mieszkania, które meblowałam bez praktycznie pieniędzy tylko własnymi rękoma i fantazją... Widać również stolik, który sama zrobiłam i fotel, na którym uczyłam się tapicerki.

6 komentarzy:

  1. No tak, można się było spodziewać, że także i wtedy twórczy zapał miałaś niespożyty. ;) Stolik jest piękny - masz go nadal? Ja mam nadzieję, że w końcu skończę tapicerowanie mojej pufy,wciąz nie ma tej taśmy tapicerskiej... :(

    OdpowiedzUsuń
  2. A jakiej taśmy Anetko szukasz???

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak, stolik mam nadal, tylko teraz stoi na nim gramofon, a wcześniej to było moje biureczko, takie słodkie i bardzo kobiece. A kwiatki na ścianie nawet mojemu mężowi się podobały

    OdpowiedzUsuń
  4. Potrzebna mi taka ozdobna np. żakardowa taśma, szerokości ok. 1 cm, której chcę użyć do nałożenia na miejsce przystrzelenia wszywkami tkaniny obicia do ramy pufa. Dopiero na nią pójdą gwoździe tapicerskie, te przypominające pinezki.
    Zadzwoniłam do siostry, może kupi mi u siebie i przyśle, bo przejrzałam cały net i wszystkie pasmanterie w okolicy - tylko w tej jednej u niej znalazłam coś podobnego.
    Stolik jest śliczny, zwłaszcza wykończenie budzi mój podziw - świetne!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja muszę się przyznać jestem bardzo niecierpliwa i z braku odpowiednich rzeczy, często coś wymyślam, ostatnio wykończyłam fotel granatową aksamitką w kolorze obicia, ale ja tak mam że pewnie jeszcze nie raz pozmieniam. Często też z braku orginalnych elementów, wychodzą całkiem interesujące rozwiązania, na które normalnie człowiek by nie wpadł, musisz koniecznie pokazać po skończeniu!

    OdpowiedzUsuń
  6. Rzetelnie się do tego przygotowałam, cały proces obfociłam starannie, teraz tylko skończyć i pochwalić się! :D

    OdpowiedzUsuń