wtorek, 4 grudnia 2012

Czar dawnych lat, Erotyka i Święta

Zbliżają się Święta, a to dla mnie, zresztą pewnie jak i dla wielu innych, czas magii, czaru, romantyzmu, prezentów, ale i refleksji. I tak od pewnego czasu chodzi za mną myśl, że nie są to dobre dla mnie czasy, że jednak wolałabym inne, nieco starsze, nieco bardziej tradycyjne i ... normalne. A dlaczego normalne?
Będąc ostatnio w księgarni nabyłam pewną książkę o tematyce erotycznej, znalazłam ją na półce i z ciekawości sięgnęłam, otworzyłam, a moim oczom ukazała się magia dawnych lat, delikatna, wyszukana i ... normalne kobiety, a jakież piękne, a każda inna. Jedne szczuplejsze, inne grubsze, jedne o dużym biuście, inne o małym, jak w życiu prawdziwym, bez photoshopa, z żyłkami i naturalnymi liniami kobiecego ciała, wynikającymi z naszej anatomii. Tak mnie zachwycił ten album, że go kupiłam, bo przedstawia prawdziwe kobiety, a nie wytwory fabryki chirurgii plastycznych.


                                                                            Święta    
metalowe pudełeczko
a w pudełeczku - czekoladki
Kartki, staram się wybierać takie, które najbardziej przypominają dawny rysunek i dawną "kreskę"
A już w święta, to "czar dawnych lat" musi być obecny na każdym kroku, choinka, kartki wysyłane co roku i w każdym miejscu w moim domu musi być element świąteczny i niekoniecznie musi się to wiązać z dużymi wydatkami, kiedyś miałam ubraną choinkę tylko w ciasteczka i czerwone kokardki, a zapach żywej choinki i maślanych ciasteczek , gdy zapaliło się lampki, wypełniał cały dom. W tym roku już również zaczynam pomalutku gromadzić, bądź wyciągać z szafy świąteczne akcesoria, mam też pomysł jak będzie w tym roku wyglądała moja choinka, oczywiście ją pokażę, a na razie przedsmak świąt z odrobiną czaru dawnych lat...

6 komentarzy:

  1. Ja jestem sroką świąteczną, MUSI mi błyszczeć, jak za dziecięcych lat, kiedy wisiały na choince cudne polskie bombki szklane, ręcznie zdobione, o różnych kształtach i barwach, cukierki długie w lśniących kolorowych papierkach, świeczki i potem lampki różnokolorowe...
    Duuuużo czerwonego, granatowego, zielonego i brązowego...
    I jasne, że jak najwięcej elementów retro!!! :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostatnio w Empiku były piękne bombki kolorowe, takie jak dawniej:-)

      Usuń
  2. Piękne te kobiety! Wydają się jakieś nierzeczywiste, a przecież to właśnie takie ciała są bardziej prawdziwe.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda, że są piękne? i takie normalne, prawdziwe

      Usuń
    2. Bardzo ładne zdjęcia, stare fotografie mają zawsze w sobie dużo uroku.
      Dzięki za podzielenie się z nami.
      Pozdrawiam, Tomek

      Usuń
    3. Dziękuję Tomku za komentarze i za pochwałę krzeseł, byłam u Ciebie, ale tak na szybciutko, muszę wrócić i na spokojnie poczytać:-)

      Usuń