czwartek, 12 stycznia 2012

Pomysła na stół

Choć stół zniszczyły koty, to i również go uratowały...
Pokazywałam już kiedyś pomysł na uratowanie zniszczonego stołu. Jak wiadomo zapewne wszystkim z doświadczeń własnych w stole najszybciej niszczy się blat, nogi zaś często pozostają w niezłym stanie, co zrobić zatem aby nasz zniszczony stół wyglądał jak nowy? Wyłożyć blat płytkami, to nic trudnego, zwłaszcza, że powierzchnia, do której kleimy płytki jest prosta. Tak było z moim stołem, który zniszczyły mi moje ukochane koty. Oczywiście na stole pozostały koty, dobrym pomysłem, aby nie ciąć płytek jest wkomponować mozaikę, której siatkę przecina się zwykłym nożykiem do tapet.

6 komentarzy:

  1. Chciałabym mieć tyle twórczych pomysłów co Ty... Ale czasem troszkę coś od Ciebie poodgapiam... Mam nadzieję, ze wybaczysz :) Robisz tyle pięknych rzeczy, potrafisz włożyć duszę w każdą zwykłą rzecz jaką dotkniesz. Strasznie mi się to podoba.

    OdpowiedzUsuń
  2. Będę się cieszyć, przez lata różni ludzie mówili mi, że powinnam się tymi pomysłami podzielić z innymi. Ja nie uważam żebym była taka strasznie wyjątkowa, ale chciałabym pokazać, że nie trzeba mieć wiele pieniędzy żeby osiągnąć efekt drogich i ładnych rzeczy, i że to łatwe i wiele możemy same zrobić w domu. Pozdrawiam Asiu

    OdpowiedzUsuń
  3. No widzisz... A ja mimo-że niby wyobraźnie mam i to czasem zbyt wybujałą, to takich pomysłów nie mam :( A nawet jak mam, to jakoś nie znajduje weny, żeby się za to zabrać. I tak gromadzę różne rzeczy, które czekają na moją wolną chwilę i na tym się kończy. Teraz meble w przedpokoju czekają na oklejenie. Okleine kupiłam już we wrześniu... Mamy styczeń :( A ja ciągle nie wiem jak się do tego zabrać.Boję się, ze mi cos nie wyjdzie i dopiero będzie... Ale może czas okazać zdecydowanie ;) Wrzuć jeszcze kilka takich cudowności to myslę ja też dostanę skrzydeł :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Pomysł z mozaiką fajny - nie trzeba się męczyć z przycinaniem płytek! No i stół - jak nowy!

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny blat. Bardzo mi się podoba:-))

    OdpowiedzUsuń
  6. Właściwie, to do stołu musiałam dokupić mozaikę i wzór z kotami, reszta płytek została z obudowy wanny, no i przyciąć listewkę na rant. Cieszę się, że się spodobał.

    OdpowiedzUsuń