środa, 11 stycznia 2012

stolik



 Uwielbiam w łóżku nie tylko czytać, ale i jeść, oraz odpisywać na maile. Stolik świetnie się sprawdza, nóżki nadają mu stabilność, komputer się nie przegrzewa, a kawa nie wylewa.
 Deski do krojenia są idealne, dla kogoś kto nie ma narzędzi stolarskich, występują w różnych kształtach i rozmiarach.
Dziś taca / stolik na laptopa. Kiedyś kupiłam żeliwny, lekko zardzewiały stojak na doniczki, kupiłam go ponieważ był montowany na śróby i już wtedy myślałam sobie, że nóżki to można do czegoś wykorzystać. Powstał z nich stolik do łóżka, czy to na laptopa, czy na poranną kawę, blat ma zrobiony z deski do krojenia, nóżki pomalowane tak aby imitowały mosiądz, do tego dodatki z mosiądzu, które można dostać w sklepach metalowych, calość starałam się utrzymać w stylu shabby chic

7 komentarzy:

  1. No - ja nosa miałam, jak myslałam, że my na podobnych falach! Ze mną to samo - uwielbiam siedzieć na łóżku, z komputerem, z szydełkiem, z haftem, z kanapkami... Stolik jest genialny, muszę zgapić i tez sobie zrobić, dzięki za inspirację!

    OdpowiedzUsuń
  2. ja ostatnio na drutach robię, teraz bluzeczkę, ciekawe co mi wyjdzie...

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja ostatnio nic nie robię, tzn, nie robię tego co chciałabym ale to co muszę. No i wchodzę tu jak jakaś masochistka:)

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja męczę się z laptopem na kolanach i kawę w łóżku wylewam;) Muszę się chyba do Ciebie, Paulinko mocno uśmiechnąć:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Izuś, a Ty wiesz, że ja mam takie jedne nóżki zapasowe...

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja ostatnio robię jak nakręcona - ledwo minęły święta, a stół w "salonie" - chociaż trudno ten pokój w bloku tak nazwać ;) znowu wygląda jak warsztat pracy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Asiu, musisz koniecznie pokazać co robisz, bo nam tutaj inspiracji brak, do tego stopnia, że ja ostatnio same druty

    OdpowiedzUsuń